Ricoh wint Digital Content Management Award

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh wint Digital Content Management Award

’s-Hertogenbosch, 19 februari 2015 – Ricoh heeft een Digital Content Management (DCM) Award voor Proces- en Informatiemanagement ontvangen. Ricoh kreeg deze prijs vanwege de substantiële besparingen die haar klant TriviumMeulenbeltZorg (TMZ) heeft gerealiseerd door de verbetering en automatisering van de HR-processen. Door de oplossing die Ricoh bij de zorginstelling heeft geïmplementeerd, zijn de overhead-kosten bij TriviumMeulenbeltzorg gezakt tot onder het landelijk gemiddelde. TMZ kan hierdoor meer tijd en geld vrijmaken voor het leveren van zorg.

20150219-dcmawards
VLNR: Willy Belshof (TMZ), Johan Kennis (Ricoh), Patrick Aben (Ricoh), Erwin Suthof (TMZ), Peter Spakman (Motion10)

De Award werd uitgereikt tijdens het Awards Diner, dat dit jaar voor de derde keer georganiseerd werd door DocumentWereld en TAPAS. Het uitreiken van de DCM awards heeft tot doel aandacht te vragen voor de ontwikkelingen op het gebied van digitalisering, (proces)automatisering en informatiemanagement. Dit jaar waren er elf genomineerden en in totaal 2.000 mensen hebben hun stem uitgebracht. John de Waard namens de organisatie: “De genomineerde toepassingen geven een goed beeld van de mogelijkheden om met digitaliseringstechnologie en anders durven denken over informatie en informatiebeheer je grote stappen voorwaarts kunt maken als organisatie.”

Het juryrapport over de categorie Proces- de Informatiemanagement waarin TriviumMeulenbeltZorg met Ricoh de Award wonnen .”Zowel publiek als jury waren het eens over de winnaar in deze categorie. Met 5 eerste plaatsen bij de jury en een ruime meerderheid van de stemmen een terechte winnaar. ‘Een mooi voorbeeld van hoe het in de zorg ook kan. Knap dat men steeds de focus heeft weten te houden en een groot aantal integraties heeft weten te realiseren die de resultaten van het project nog beter maken’, aldus de jury bij de uitreiking. ‘

Johan Kennis, Team Lead Solutions Marketing bij Ricoh Nederland: “We zijn erg trots dat we de DCM Award voor Proces- en Informatiemanagement hebben ontvangen. Ricoh neemt steeds nadrukkelijker haar positie in op gebied van verbetering van business processen, zoals Inkoop, Finance en, in deze case, HR. We zien deze award als een erkenning van onze resultaten op dit gebied. En natuurlijk is het een mooie award, maar de echte schoonheid zit in de case: gemakkelijker en beter werken tegen lagere kosten. Zo geven we onze rol als business partner een nieuwe betekenis: partner van business management.”

Naar begin

| Over Ricoh |

Ricoh is een wereldwijd opererend technologiebedrijf, gespecialiseerd in breed inzetbare oplossingen voor kantooromgevingen, zoals documentmanagement systemen, production printing en IT- en outsourcingsdiensten. Het hoofdkantoor van de Ricoh Group is gevestigd in Tokio, het bedrijf is actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2013 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.195 miljard yen (ongeveer 21.3 miljard USD), gebaseerd op de IFRS accounting norm.

Het grootse deel van de omzet van het bedrijf komt uit producten, oplossingen en diensten die de interactie tussen mensen en informatie verbeteren. Ricoh ontwikkelt en produceert daarnaast hoogwaardige digitale camera’s en gespecialiseerde industriële producten. Ricoh staat bekend om de hoge technologische kwaliteit, het uitzonderlijke niveau van zijn klantenservice en initiatieven op het gebied van duurzaamheid.

Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh organisaties de manier waarop ze werken te veranderen en te optimaliseren, en daarbij gebruik te maken van de collectieve verbeeldingskracht van hun medewerkers.

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie:
Ricoh Nederland B.V.
Gineke Wilms, Corporate PR & Reputations Manager
T. 073 - 645 27 19 M. 06 - 46 18 35 66
E: Gineke.wilms@ricoh.nl

Volg ons!
Twitter: @RicohNL
Facebook: facebook.com/ricohnederland
YouTube: youtube.com/ricohnl
Blog: ricohblog.nl

Naar begin