Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Logistics

Met Logistics van Ricoh beschikt u over alle tools voor het eenvoudig en zorgvuldig vastleggen en indexeren van leveringsbewijzen, ontvangstbewijzen, vrachtbrieven en andere documentatie die u nodig heeft voor uw logistieke management.

Efficiënt beheer van logistiek papierwerk geeft direct een financiële impact - hoe eerder u gegevens kunt verwerken, hoe eerder u klanten kunt factureren. Logistieke documenten worden opgeslagen in een veilig, eenvoudig te beheren centraal en digitaal archief, waar ze razendsnel vind- en bruikbaar zijn.

Deze volledig digitale oplossing helpt u uw processen te versnellen met het vlot digitaliseren van fysieke documenten, beperkt administratietijd en kosten, en beperkt het risico van handmatige invoerfouten.

De voordelen

Met Logistics van Ricoh realiseert u kostenbesparingen en verbetert u de cashflow door al uw relevante logistieke documenten te digitaliseren en te centraliseren. Onze oplossing kan u helpen: 

Bedrijfskosten te verlagen

  • Maakt het handmatig opzoeken, afstemmen en verwerken van leveringsbewijzen, ontvangstbewijzen, vrachtbrieven en andere fysieke, logistieke documenten overbodig
  • Biedt rechtstreeks toegang tot documenten via een nauwkeurig geïndexeerd, centraal beheerd en digitaal archief waarmee administratiekosten worden beperkt en de behoefte aan kostbare fysieke opslag wordt teruggedrongen

Processen te versnellen

  • Maak uw bedrijf efficiënter met realtime toegang tot alle documenten
  • Versnel verwerkingsprocessen met snelle, eenvoudige scan- en indexeeropties voor documenten met behulp van een multifunctioneel apparaat

Cashflow te verbeteren

  • Snel opzoeken en ophalen van belangrijke documentatie versnelt de facturatie en verbetert uw cashflow

Zorgvuldigheid te vergroten

  • Centraal documentbeheer faciliteert zorgvuldige indexering en audit trails
  • Check-in/check-out versiebeheer garandeert het gebruik van juiste documentversies
  • Het snel en eenvoudig documenten af kunnen stemmen zorgt ervoor dat helpdesks verzoeken sneller kunnen afhandelen

Verwante oplossingen

  • Device Management

    Device Management

    Snelle, efficiënte ondersteuning voor uw apparaten zorgt ervoor dat uw interne medewerkers meer tijd hebben voor bedrijfskritische taken.

  • Security Solutions

    Security Solutions

    Consultancy, hardware- en software-oplossingen gericht op de beveiligingsbehoeften van uw bedrijf