Communication & Collaboration Services
digital collaboration

Werk altijd en overal efficiënt samen

Communication & Collaboration Services

Het succes van hybride werken valt of staat met de juiste tools om effectief te communiceren en soepel samen te werken. Bij Ricoh kun je terecht voor geavanceerde oplossingen om plezierig tijd- en plaatsonafhankelijk (samen) te werken. Thuis, onderweg én op kantoor.
 
Altijd in verbinding
Onze experts ontwikkelen en implementeren oplossingen waarmee je medewerkers altijd en overal met elkaar in verbinding staan en optimaal kunnen (samen)werken. Van videovergadermiddelen en oplossingen om online documenten te delen tot een uniforme inrichting van je vergaderruimtes op kantoor.

Oplossingen en services

Meeting Room Solutions

areo

Hybride werken vanaf kantoor

Hoe zorg je dat medewerkers soepel, efficiënt en plezierig hybride (samen)werken en vergaderen? Dit vraagt onder meer om een perfecte technische inrichting van de (vergader)ruimtes op kantoor. Ricoh richt ze uniform in, met gebruiksvriendelijke apparatuur en technologie. Zodat medewerkers overal vlot aan de slag kunnen. En iedereen in elke ruimte altijd goed te zien én te verstaan is.
 
Inventarisatie en ontwerp op maat
Na een inventarisatie van de ruimtes in jouw organisatie maken we graag een ontwerp op maat voor de herinrichting ervan. Zodat je hybride werken vanuit kantoor maximaal faciliteert.
 
De voordelen
  • Ontwerp op maat, afgestemd op het gebruik en de soort ruimte. 
  • Professionele oplossingen die voor iedereen eenvoudig in het gebruik zijn.
  • Uniforme inrichting, apparatuur en software vergroten het gebruiksgemak.
  • Maak interactieve vergaderingen mogelijk met Ricoh Collaboration Boards.
  • Verbeter de communicatie tussen teams, klanten en leveranciers.
Ontdek meer

Digital Signage

areo

Houd medewerkers en bezoekers altijd goed geïnformeerd

Medewerkers, klanten en bezoekers altijd een welkom gevoel geven en goed geïnformeerd houden, óók als je op afstand werkt? Met Digital Signage van Ricoh creëer, beheer en publiceer je flexibel content, nieuws en (reclame)boodschappen op hoogwaardige schermen in je organisatie of winkel. Zo verrijk je de medewerkers-, klant- en bezoekerservaring. Ook op afstand.
 
Van concept tot implementatie
Bij Ricoh ondersteunen we je met conceptontwikkeling, technische implementatie en optimalisatie van je digital signage-oplossingen.
 
De voordelen
  • Maak een onvergetelijke indruk: verwelkom gasten, klanten en medewerkers met heldere schermen en een welkomstboodschap. Op kantoor, in je winkel of organisatie.
  • Breng belangrijke aankondigingen en nieuws onder de aandacht - zo gewenst op meerdere locaties tegelijk.
  • Pas content flexibel aan, bijvoorbeeld op nieuwe of lopende campagnes.
Ontdek meer

Video Conferencing & Collaboration Solutions

areo

Efficiënt videovergaderen en online samenwerken

Soepel videovergaderen met collega's, klanten en leveranciers. Met de videovergaderoplossingen van Ricoh kun je rekenen op haarscherp beeld en optimale geluidskwaliteit, zodat het net is alsof je bij elkaar aan tafel zit. 
 
Veilig en interoperabel met toonaangevende videovergaderplatforms
Met onze dienstverlening ben je altijd zeker van optimale beveiliging. Daarbij zijn onze oplossingen interoperabel met toonaangende videovergaderplatforms, waaronder MS Teams en Zoom.
 
De voordelen
  • Compatible met o.a. MS Teams, Zoom, Cisco WebEx en Pexip.
  • Optimaliseer je meetings nog verder: kies uit onze meetingroom-bundels.
Ontdek meer

Ricoh Financing Services

Schaf de technologie en diensten aan die je nodig hebt, op een manier die bij je organisatie past.


Met onze flexibele financieringsopties spreid je de kosten van je investering. Jij blijft in control en ontvangt elke maand of kwartaal één voorspelbare factuur.

Contact

Onze experts staan voor je klaar

Benieuwd wat Ricoh voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact op