Ricoh Insights
Laatste campagnes
-
Organisaties en werknemers zijn het eens over de meerwaarde van automatisering
Het is belangrijk dat organisaties hun intenties om te automatisering van kernprocessen omzetten in acties. Zodat er geen tijd meer verloren gaat aan onnodig handmatig werk. -
Werknemers hebben behoefte aan meer creativiteit en voldoening in hun werk
Het is belangrijk dat beslissers van organisaties werknemers in staat stellen hun creativiteit ten volle te benutten. Zodat dit resulteert in meer betekenisvol werk én meer voldoening. -
De sleutel tot slim assetmanagement
Ontdek hoe je met smart lockers het assetmanagement verregaand stroomlijnt. En zo je IT-afdeling ontlast in uitgifte en beheer.
-
Hybride werken en kansen voor automatisering
Organisaties geen gebruikmaken van de mogelijkheid om workflows te automatiseren en kantoorruimtes anders in te richten, als onderdeel van hun strategie voor hybride werken. Dit ondanks de oproep van medewerkers om handmatige processen te digitaliseren. -
Hybride werken én de terugkeer naar kantoor
Te lage investeringen in hybride werken belemmeren een succesvolle terugkeer naar kantoor. -
Onderzoek samenwerken op afstand - MKB
Inzicht in de nieuwe manier van werken, waarbij werknemers altijd en overal kunnen werken. Waar ze zich ook bevinden. -
Future of Work
Onderzoeken wat er nodig is om een organisatie te creëren die in tijden van verandering haar eigen lot kan bepalen.
-
Workforce United
Nieuw onderzoek van Ricoh, uitgevoerd door Coleman Parkes, analyseert of de mening en houding van verschillende generaties op de werkplek al dan niet naar elkaar toegegroeid zijn.
-
Designed for Tomorrow
Nieuw onderzoek van Ricoh Europe, uitgevoerd door Coleman Parkes, analyseert in hoeverre Europese bedrijven hun toekomstige succes naar hun hand zetten.
-
Generation Innovate
Een nieuw onderzoek van Ricoh Europe, uitgevoerd door Coleman Parkes, inventariseert hoe mkb-leiders omgaan met innovatie en de noodzaak van ontwikkeling om te blijven bestaan.
-
Future of Print
In een nieuw onderzoek dat Coleman Parkes in opdracht van Ricoh Europe heeft uitgevoerd, blijkt hoe nieuwe en opkomende printtechnologieën sectoren opnieuw vormen en bedrijven nieuwe mogelijkheden bieden.
-
Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility
Censuswide onderzocht in opdracht van Ricoh Europe de uitdagingen en kansen bij het opzetten van een meer agile en flexibele werkomgeving.
-
Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality
Personeel slimmer en beter laten werken door middel van vernieuwende technologie is één van de belangrijkste uitdagingen voor bedrijven.
-
Triple R
Analyse van elke fase van de relatie met de klant – Reach, Respond & Retain – hoe kunnen organisaties inspelen op de verwachtingen van klanten.
-
Middle Child Syndrome
Het onderzoek 'Middle Child Syndrome', uitgevoerd door Coleman Parkes Research in opdracht van Ricoh, laat zien dat Europese middelgrote bedrijven jaarlijks potentieel 433 miljard Euro mislopen door barrières die hun groei belemmeren.
-
World of Change
95% van de werknemers gelooft dat het veranderende landschap in 2017 voordelig is voor hun bedrijf.
Contacteer ons
Heeft u een vraag over het onderzoek dat we hebben uitgevoerd of wenst u ons PR-team te spreken voor meer informatie, vul dan ons formulier in.