Business Processes Outsourcing
business processes

Besteed repetitieve taken uit

Business Process Outsourcing

Als organisatie heb je dagelijks te maken met tal van documentintensieve processen en repetitieve werkzaamheden. Denk aan facturatie, printen, scannen en post verwerken. Laat Ricoh dit voor je doen en bespaar waardevolle tijd: focus je op je kerntaken. 
 
Ricoh neemt het je uit handen
Met onze Business Process Outsourcing nemen onze experts alle documentintensieve taken uit handen die ondersteunend zijn aan jouw core business. En maken we samen de stap naar papierloos werken.
De voordelen
  • Meer kwaliteit en klanttevredenheid.
  • Versnel de digitale transformatie.
  • Optimaliseer bedrijfsprocessen.
  • Verhoog je productiviteit en medewerkerstevredenheid.
  • Compliant met de actuele wet- en regelgeving.
  • Waarborg continuïteit en bespaar kosten.

Oplossingen en services

Invoice Outsourcing

areo

Facturen ontvangen en verzenden door Ricoh

Papieren én digitale of elektronische facturen slim ontvangen en verzenden, zonder dat je hier zelf tijd aan hoeft te besteden? Ricoh neemt je het graag uit handen.
 
Facturen direct doorzetten
Zodra een factuur binnenkomt, zet ons team deze door naar de juiste persoon of locatie voor verdere verwerking. Dat kan bijvoorbeeld het e-mailadres zijn van de verantwoordelijke budgethouder, medewerker of afdeling. Maar ook naar een centraal portaal of de (digitale) postkamer van je organisatie.
 
Facturen vlot verzenden
Ook verzenden we uitgaande facturen voor je. Wij zorgen dat alle facturen snel bij de juiste personen of organisaties terechtkomen. Hierdoor versnel je de doorlooptijden, verkort je de betalingstermijnen en houd je altijd en overal grip.
 
De voordelen
  • Bespaar tijd op het verzenden en ontvangen van facturen.
  • Altijd grip op je uitgaande en inkomende facturen.
  • Kortere betalingstermijnen dankzij snelle verzending. 
  • Houd waardevolle tijd over voor kernactiviteiten.
Ontdek meer

Mailroom Outsourcing

areo

Postverwerking door Ricoh

Fysieke post verwerken en distribueren is arbeidsintensief en kost je organisatie veel tijd. Tegelijk wil je dat iedereen (tijdkritische) post snel ontvangt. Zeker nu we vaak op afstand werken. Laat Ricoh de postverwerking daarom voor je doen en bespaar waardevolle tijd.
 
Op locatie of vanuit ons Shared Service Center
Met Mailroom Outsourcing digitaliseren we alle fysieke inkomende post voor je, direct na binnenkomst. Vervolgens distribueren we dit razendsnel naar de juiste medewerker of afdeling. We kunnen de postverwerking voor je verzorgen op locatie bij je organisatie óf vanuit ons Shared Service Center.
 
De voordelen
  • Bespaar tijd en verlaag de kosten voor postverwerking.
  • Reduceer het risico op fouten.
  • Altijd en overal snel toegang tot poststukken en documenten.
  • Snellere opvolging van poststukken en (bijvoorbeeld) klantverzoeken.
Ontdek meer

Marketing Materials Outsourcing

areo

Marcom-materialen produceren door Ricoh

Produceer je als organisatie grote hoeveelheden marketing- en communicatiemateriaal? Dit drukken en distribueren vereist specialistische apparatuur en specifieke expertise. Ricoh neemt je dit graag uit handen.
 
Professionele kwaliteit
Onze ervaren specialisten maken gebruik van innovatieve technologie om jouw marketingcommunicatiematerialen professioneel te printen en via uiteenlopende kanalen te distribueren.
 
De voordelen
  • Bespaar op marketing- en communicatiekosten.
  • Verbeter de klantbeleving met professioneel drukwerk, communiceer met impact.
  • Maak informatie altijd en overal toegankelijk.
Advies en implementatie
Bij Ricoh combineren we bewezen hard- en software met de ruime kennis en ervaring van onze specialisten. We ondersteunen je met advies en implementatie. En zo gewenst deels of volledige uitbestede service, on-site, remote of in de cloud.
Ontdek meer

Printing & Scanning Outsourcing

areo

Documenten digitaliseren door Ricoh

Digitalisering van fysieke documenten biedt je organisatie veel voordelen. Zo werken medewerkers veel efficiënter, met meer plezier. En informatie is altijd en overal toegankelijk: essentieel nu we volop hybride werken. Maak daarom de stap naar papierloos werken en laat Ricoh je documenten digitaliseren.
 
Hoe werkt het?
In ons Shared Service Center scannen en digitaliseren we alle inkomende documenten. We sorteren de documenten op afdeling en/of functie en voegen er indexkenmerken aan toe. Vervolgens archiveren we de stukken in het digitaal archief. De documenten zijn vanaf dan voor iedereen toegankelijk.
 
Veilig documenten sturen
Het is ook mogelijk om via een beveiligde omgeving documenten naar een grafimediabedrijf te sturen. Hier worden ze in het juiste formaat op onze servers opgeslagen. En via het gewenste kanaal direct naar het juiste adres verzonden.
 
De voordelen
  • Verwerk documenten sneller en veiliger.
  • Altijd en overal toegang tot de juiste informatie.
  • Houd grip op compliance.
  • Waarborg de continuïteit.
Ontdek meer

Contact

Onze experts staan voor je klaar

Benieuwd wat Ricoh voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact op