Ricoh beheert nu ook AV op afstand
AV beheer
Vergaderruimtes, werkplekken, narrowcasting en roombooking. Veel kantoren zijn voorzien van audiovisuele apparatuur om het dagelijks werk te vereenvoudigen. Het beheer van deze apparatuur ligt vaak bij de Facility of IT-afdeling. Nu we steeds meer tijds- en plaats onafhankelijk werken, is dat minder vanzelfsprekend. De apparatuur kan Ricoh op afstand beheren en monitoren
Inspelen op huidige omstandigheden
Wouter Aarts, Product Marketeer bij Ricoh Nederland: “Het configureren en beheren van AV-oplossingen legt een grote druk op IT of Facility afdelingen en kan vaak leiden tot compabiliteitsproblemen en verminderde productiviteit van medewerkers. Door onze ervaring en wereldwijde dekking kunnen wij onze klanten de juiste technologieën voor deze tijd bieden, en hen altijd van op maat gemaakte dienstverlening voorzien. Ricoh maakt daarbij gebruik van het Utelogy platform om de omgeving voor klanten op afstand te beheren.”
|Over Ricoh|
Als Digital Services Company laat Ricoh je werkplek écht voor je werken. Al meer dan 85 jaar benutten we de kracht en kansen van technologie. We helpen werkend Nederland bij het versnellen van de digitale transformatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het adopteren van hybride werken en het inrichten van een flexibele IT-infrastructuur. Veilig, efficiënt en duurzaam!
Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2023 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.134 miljard yen (ongeveer 16 miljard USD).
Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl
Voor meer informatie:
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl
Volg ons!
Twitter: @RicohNL
LinkedIn: /RicohNetherlands
Facebook: /ricohnederland
YouTube: /ricohnl
Blog: WerkTrends.nl