Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Ricoh Open 2016 wordt een Seats2meet Pop-Up locatie

’s-Hertogenbosch, 21 april 2016 - Tijdens het Ricoh Open, dat van 6 tot en met 12 juni 2016 plaatsvindt op het Autotron in Rosmalen, slaan Ricoh en Seats2meet de handen ineen. Het internationale grastennistoernooi wordt namelijk voor 1 week een Seats2meet Pop-Up locatie.

Op de tenniscourts komen (inter)nationale toppers als Mahut, Goffin, Haase, Bencic, Jankovic en Bertens in actie. Direct ernaast ontstaat de Open Workspace: een unieke (net)werkomgeving en experience met vernieuwende werkplekken, netwerk faciliteiten, een expo met de laatste technologieën op het vlak van werk, en inspiratiesessies over werken en leven. Onderdeel van deze bruisende omgeving wordt dit jaar een Seats2meet Pop-Up locatie. 

Mark Boelhouwer, CEO van Ricoh Nederland: “Toen we in december jl. bekend maakten titelsponsor van Ricoh Open te worden, spraken we de ambitie uit om samen met andere partners het toernooi op een vernieuwende manier verder te willen uitbouwen om zo als een eco-systeem toegevoegde waarde te bieden voor de sport, voor de omgeving en voor liefhebbers en betrokkenen. Maar ook om die ene week in juni dé (net)werkomgeving van Nederland te zijn. Een plek dus, waar werken en leven op een unieke manier samenkomt en waar we de producten en diensten waarmee we onze klanten dagelijks ondersteunen in de manier waarop ze werken, kunnen integreren. De samenwerking met Seats2meet als een voorloper in het faciliteren van nieuwe manieren van (samen)werken is dan ook een gouden match.”

Roger van den Berg van Seats2meet Eindhoven/ ’s-Hertogenbosch: “Wij zijn trots op de samenwerking met Ricoh die tot uiting komt in een Seats2meet Pop-Up locatie op Ricoh Open. Niet alleen omdat we een gedeelde visie hebben op hoe een dynamische werkomgeving bijdraagt aan samenwerking, het elkaar ontmoeten en aan kennisdeling, maar ook omdat we als ondernemers uit de regio graag een verbindende rol vervullen. Daar kan de Pop-Up locatie in een belangrijke mate aan bijdragen.” 

Ook werken in de bruisende omgeving die Ricoh Open heet? Maak dan uw reservering via www.ricoh-open.nl/s2m.

|Over Ricoh|

Ricoh laat mensen beter en makkelijker werken en leven. We helpen klanten informatie en documenten effectiever organiseren en creëren. Veilig, sneller, slimmer en duurzaam. Al meer dan 80 jaar doen we dat met document management solutions, IT services, communication services en commerciële en industriële printoplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio's. In het financiële jaar dat eind maart 2019 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.013 miljard yen (ongeveer 18.1 miljard USD).

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: RicohNetherlands
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog: WerkTrends.nl