Veelgestelde vragen op eService
ALS JE OP DE CATEGORIELINK KLIKT, WORDEN ALLE RELEVANTE VEELGESTELDE VRAGEN OP DE PAGINA WEERGEGEVEN.
-
Bestellingen van verbruiksartikelen
-
Tellerstandgegevens
-
Mijn profiel
-
Inloggegevens
-
Service aanvragen
-
Productregistratie
-
Snel zoeken
-
Mijn producten
Bestellingen van verbruiksartikelen
Kan ik het bezorgadres wijzigen tijdens het bestellen van verbruiksartikelen?
Hoe plaats ik een bestelling voor verbruiksartikelen?
Voordat je verbruiksartikelen op de eService website kunt bestellen, dien je jouw product eerst te registreren. Zodra je dat hebt gedaan, klik je op de hyperlink 'Bestelling van verbruiksartikelen' op de startpagina. Hier kun je het product of de producten die je wilt bestellen uit de lijst 'Product selecteren' kiezen. Volg daarna de aanwijzingen. Je kunt verschillende producten kiezen die op hetzelfde adres worden afgeleverd en verbruiksartikelen bestellen die samen in één verzending worden geleverd.
Hoe volg ik mijn bestelling met verbruiksartikelen?
Tellerstandgegevens
Hoe dien ik meerdere tellerstanden in met behulp van het uploaden van een bestand?
Je dient een geregistreerde eService gebruiker te zijn voordat je een bestand met meerdere tellerstanden kunt uploaden. Om een bestand met meerdere tellerstanden te uploaden in eService, dient de optie voor het ontvangen van een tellerstandherinnering via e-mail te zijn ingeschakeld voor het product. Klik op de link in de tellerstandherinnering e-mail, of klik op de snelkoppeling 'Meerdere tellerstanden' op de startpagina. Volg de stappen en aanwijzingen.
Waar vind ik mijn tellerstandgegevens?
Als je jouw tellerstandgegevens wilt bekijken, ga dan naar de website: https://ricoh-kb-en.custhelp.com en scrol omlaag naar het onderdeel 'Populaire antwoorden'. Klik onder het onderdeel 'Hoe kan ik...' op de hyperlink 'Hoe geef ik de teller weer en hoe druk ik deze af?'. Je gaat automatisch naar een andere pagina. Volg de instructies op het scherm om de tellerstand te bekijken. Als je nog steeds problemen ondervindt met het vinden van de tellerstanden op jouw product, neem dan contact op met Customer Service. Je kunt ons ook bereiken door ons een e-mail te sturen via 'Contact' op de website.
Hoe dien ik tellerstandgegevens in?
Jouw product dient eerst op de eService website geregistreerd te zijn. Daarna kun je jouw tellerstandgegevens indienen. Klik op de hyperlink 'Tellerstandgegevens' op de startpagina. Selecteer de producten uit de lijst 'Product selecteren' waarvoor je tellerstandgegevens wilt indienen. Volg daarna de aanwijzingen.
Mijn profiel
Hoe wijzig ik mijn profielgegevens ( bijv. e-mailadres)?
Als je jouw profielgegevens wilt wijzigen (bijv. het e-mailadres), klik je bovenaan de pagina op de hyperlink 'Mijn profiel'. Klik op de knop 'Mijn profiel bewerken', werk het e-mailadres en andere gegevens bij en klik vervolgens op de knop 'Bijwerken'.
Is het mogelijk om 'Naam' en 'Aanhef' in mijn profiel aan te passen?
Ja, het is mogelijk om 'Naam' en 'Aanhef' aan te passen.
Inloggegevens
Waarom kan ik niet inloggen?
Als jouw gebruikers-ID of uw wachtwoord onjuist zijn ingevoerd, kun je niet inloggen op de eService website. Het wachtwoord veld is overal hoofdlettergevoelig, dus zorg ervoor dat je kleine of juist hoofdletters gebruikt.
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Als je jouw wachtwoord wilt veranderen, ga je naar de eService startpagina en klik je op de hyperlink 'Mijn profiel'. Vervolgens klik je op de tab 'Wachtwoord wijzigen'. Hier dien je zowel je huidige als je nieuwe wachtwoord in te voeren. Vervolgens klik je op de knop 'Wachtwoord wijzigen'.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikers-ID ben vergeten?
Service aanvragen
Hoe annuleer ik een service aanvraag?
Kan ik het service-adres wijzigen tijdens het aanmaken van een service aanvraag?
Hoe dien ik een service aanvraag in?
Hoe kan ik mijn service aanvraag volgen?
Productregistratie
Hoe kan ik meerdere producten op dezelfde locatie registreren?
Wat is de achterliggende gedachte van een 'Machinenaam'?
Hoe registreer ik een product zodat ik er via de eService website toegang toe kan krijgen?
Hoe registreer ik meerdere producten?
Snel zoeken
Hoe gebruik ik Snel zoeken?
- Serienummer: vul een volledig serienummer van een product in en klik op "Zoeken". Het serienummer moet al zijn geregistreerd onder jouw eService-account. Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de pagina voor dit serienummer in "Mijn producten". Op de pagina "Mijn producten" kun je oudere service aanvragen, bestellingen voor verbruiksartikelen en tellerstanden bekijken. Ook kun je nieuwe service aanvragen en bestellingen voor verbruiksartikelen invoeren en tellerstanden voor een bepaald serienummer invoeren.
- Service aanvraag: Klik in het vervolgkeuzemenu op "Service aanvraag", vul een volledig nummer voor de service aanvraag in en klik op "Zoeken". Je kunt alleen zoeken naar service aanvragen voor serienummers die al onder jouw eService-account zijn gekoppeld. Je ziet vervolgens informatie over de service aanvraag en kunt een nieuwe service aanvraag versturen.
- Bestelling van verbruiksartikelen: Klik in het vervolgkeuzemenu op "Bestelling van verbruiksartikelen", vul een volledig bestelnummer van een verbruiksartikel in en klik op "Zoeken". Je kunt alleen zoeken naar bestellingen van verbruiksartikelen voor serienummers die al onder jouw eService-account zijn gekoppeld. Je ziet vervolgens informatie over de bestelling en kunt een nieuwe bestelling versturen.