Scannen en Archiveren
De Ricoh Scannen en archiveren service biedt een volledige, end-to-end oplossing voor digitalisering van documenten en het beheer van archiefstukken, uitgevoerd op uw eigen locatie. Onze service helpt u om papieren processen om te zetten in digitale workflows, zodat de documenten die u nodig heeft eenvoudig te vinden en te gebruiken zijn.
Of u nu streeft naar een verbetering van uw klantenservice door informatie simpeler te ontsluiten, of uw interne productiviteit wilt vergroten door medewerkers eenvoudiger toegang te geven tot documenten, wij kunnen u de service aanbieden die precies aansluit op uw behoeften.
Ricoh levert de technologie en de expertise die helpt uw documenten vast te leggen, te indexeren, op te halen en te beveiligen. Onze services omvatten zowel front- als back-end processen. Ricoh kan het hele systeem en alle processen voor u in-house beheren zodat uw medewerkers zich kunnen richten op hun kerntaken.
- De voordelen
-
Ricoh's scannen en archiveren als Managed Service geeft u een betere controle over uw documentprocessen.
Deze service omvat onder meer:
- Overleg en advies van onze experts die gespecialiseerd zijn in uw bedrijfstak om samen tot een oplossing te komen die precies aansluit bij uw organisatie
- Verzamelen en voorbereiden van documenten
- Scannen van uw papieren documenten
- Indexeren van documenten om ze eenvoudiger te kunnen terugvinden
- Archiefbeheer en kwaliteitscontrole
Wanneer u overstapt van een op papier gebaseerd documentatiebeheer naar digitale processen, kunt u profiteren van:
- Snelle toegang tot uw informatie waar en wanneer u deze het hardst nodig heeft
- Geringere kans op fouten en het verloren gaan van documenten dan bij handmatige processen
- Eenvoudiger voldoen aan wet- en regelgeving door verbeterde toegang tot informatie
- Verbeterde milieuprestaties door de verandering naar papierloze werkprocessen