Overzicht
Slim asset management met smart lockers
Kantoorbenodigdheden, IT-middelen, waardevolle bedrijfsapparatuur of post en pakketjes veilig en efficiënt uitgeven en beheren? Met smart lockers van Ricoh openen medewerkers en/of klanten zélf een locker met een pas of code. Wanneer dat hun uitkomt. Dankzij realtime tracking weet je altijd precies waar de middelen zich bevinden.
Functionaliteiten
Ontdek de mogelijkheden
-
Beveiliging en toegangscontrole
-
Asset tracking
-
Integratie en connectiviteit
-
Cloudgebaseerd beheer
-
Aanpasbaar en gebruiksvriendelijk
Beveiliging en toegangscontrole

Asset tracking
Integratie en connectiviteit
Cloudgebaseerd beheer
Aanpasbaar en gebruiksvriendelijk
Waarom Ricoh?
Ricoh is je bewezen partner in smart locker-oplossingen. Alleen al in Europa hebben we meer dan 50.000 lockers geplaatst bij organisaties - en elke week komen er daar 150 bij. Met meer dan 80 jaar ervaring in werkplektechnologie ontwikkelden we deze oplossing om zowel in de huidige als toekomstige behoeften te voorzien. Als strategisch partner helpen we je om de werkomgeving te optimaliseren, op alle fronten.


"We gebruiken de Smart Lockers van Ricoh voor het beheer van onze inventaris. Onze handscanners zijn altijd veilig achter slot en grendel. Ook hebben we inzicht in de locatie. We realiseren een tijdbesparing en efficiëntere operatie."
Simon Hooglugt
General Manager, DHL Supply Chain