Op naar een efficiënte werkomgeving
Ricoh Smart Integration (RSI) maximaliseert de efficiency van jouw hybride werkplek. Hiermee integreer je documentprocessen en cloudgebaseerde toepassingen met je printinfrastructuur. Zodat het gemak en werkplezier voor medewerkers toenemen. En je de productiviteit verhoogt.
Verbind al je Ricoh-printers met toonaangevende clouddiensten, zoals Microsoft 365 en Google Workspace. Maak soepel printen vanuit de cloud mogelijk en zet papieren documenten in een handomdraai om naar digitale, bewerkbare bestanden die je eenvoudig deelt met anderen. RICOH Smart Integration (RSI) ondersteunt elk aantal gebruikers en printers. Bovendien updaten we RSI doorlopend met nieuwe functies gebaseerd op de feedback van onze klanten. Zo groeien we mee met de continu veranderende behoeftes voor printen en digitaal documentbeheer.
Kenmerken
-
Digitaliseer documenten
-
Snellere dataverwerking
-
Centraal printerbeheer
-
Kostenefficiënt printen
-
Veilig printen
Digitaliseer documenten

Snellere dataverwerking
Centraal printerbeheer
Kostenefficiënt printen
Veilig printen
Kies de Smart Integration-oplossing die bij je past
Voor alle cloudconnectors, inclusief scannen en printen.
Scan en print soepel naar en vanuit populaire accounts in de cloud, zoals Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business of SharePoint®. Gebruikers printen documenten direct vanaf hun tablet of smartphone.
Ook bieden RSI Connectors handige add-ons voor printeroptimalisatie en specifieke functies voor legal- en gezondheidszorgtoepassingen.

Print-, scan- en apparaatbeheer vanuit de cloud.
Beheer de printkosten super efficiënt dankzij uitgebreide rapportages per printer, afdeling en gebruiker. Beheer ook de printers eenvoudig. Controleer de actieve status en identificeer eventuele storingen of defecten. Het platform vereenvoudigt het instellen van apps met MFP-configuratie op afstand en zelfregistratie van gebruikers. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijke ervaring. Daarnaast biedt RSI Control+ robuuste functies voor omvangrijkere implementaties.

Intuïtieve service voor het vastleggen en eenvoudig automatiseren van documentprocessen in de cloud.
Digitaliseer documenten én processen. Informatie handmatig kopiëren of inkloppen is niet meer nodig. Automatiseer handmatige taken dankzij integratie met je bestaande systemen. Verwerk documenten razendsnel dankzij het analyseren, vastleggen en extraheren van metadata. Waar nodig worden aanpassingen gedaan en het document volgt automatisch de juiste routering.

Veelgestelde vragen
1. Kan ik RSI's scanfuncties integreren met mijn huidige processen? En bestanden opslaan in veelgebruikte formats?
Jazeker. Met RSI's scanopties scannen gebruikers direct naar e-mail en apps in de cloud. Met OCR - beschikbaar in 26 talen - zet je gescande documenten direct om naar doorzoekbare bestandsformaten, waaronder pdf, Word, Excel en PPT. Dit zorgt voor een eenvoudige integratie in elk proces.
2. Hoe zorgt RSI voor veilig en efficiënt printbeheer?
Gebruikers geven printopdrachten vrij via een pas, pincode of wachtwoord. We ondersteunen ook functies zoals pull-printen, mobiel printen en kostentoewijzing. Met gedetailleerde rapporten en naadloze gebruikerssynchronisatie tussen platforms zoals AD, LDAP en Google Workspace, zorgt RSI voor zowel veiligheid en efficiëntie in printen.