Ricoh Blogs
Actuele onderwerpen
-
Women in Sales Awards geven onze rolmodellen in sales een podium
Zeg je ‘salesprofessional’, dan denken veel mensen nog altijd aan een man. Maar klopt dat beeld nog wel? Niet als het ligt aan Merel Commandeur en Annemieke de Graaf, die deelnamen aan de internationale Women in Sales Awards.
-
Zorg voor meer voldoening in ’t werk, verlicht de administratieve last
Een meerderheid van de medewerkers in Nederland is op zoek naar meer zingeving en creativiteit in het werk. Volgens Valérie Bohnenn, HR-directeur van Ricoh EMEA/Nederland, legt dit fenomeen een fundamenteel probleem bloot in onze werkcultuur. -
Het brede gesprek aangaan met klanten, vanuit inzicht in hun business
De salesorganisatie van Ricoh onderging vorig jaar een ingrijpende transformatie. Inmiddels zijn we een jaar verder. Sales Director Jeroen Drummen deelt zijn inzichten en persoonlijke ervaringen.
-
Procesoptimalisatie nog te vaak onderschat als succesfactor voor hybride werken
Marketing Director Maurits Aalders ziet dat veel organisaties nog veel meer kunnen doen met procesoptimalisatie. In dit artikel vertelt hij over nut en noodzaak.
-
Écht effectief hybride werken: er valt nog een wereld te winnen
De tijden zijn veranderd. Hybride werken is de norm. Marketing Director Maurits Aalders vertelt over de noodzaak van een doordacht beleid.
-
Op Internationale Vrouwendag doorbreken we vooroordelen over vrouwen én mannen
Het is vandaag Internationale Vrouwendag. Onze HR-directeur Valérie Bohnnen deelt haar persoonlijke ervaringen.
-
Digitale transformatie helpt organisaties groeien, zich ontwikkelen
Digitale transformatie is overal, in veel verschillende vormen. Marketing Director Maurits Aalders vertelt over de veranderingen die dit teweegbrengt.
-
Al 86 jaar is Ricoh pionier als het gaat om nieuwe manieren van werken
Op 6 februari zijn we jarig. Op onze Foundation Day vieren we dat Ricoh 86 jaar geleden werd opgericht. CEO Bob van Heyningen blikt terug én vooruit.
-
De duurzame werkomgeving is geen science fiction meer
Verduurzaming staat hoog op de managementagenda van organisaties. Marketing Director Maurits Aalders vertelt over de noodzaak en kansen.
-
Ricoh en Avantage: win-win van digital services en solide IT
Hoe profiteren organisaties van de samenwerking tussen Ricoh en Avantage? CEO’s Bob van Heyningen (Ricoh) en Eric Carree (Avantage) belichten de voordelen.
-
Zo maak je ambassadeurs van je engineers
Onze engineers hebben veel klantcontact. We zetten onze engineers ook in als onze ambassadeurs. -
Hybride werken brengt mens, technologie en proces samen
De werkomgeving verandert in rap tempo. Marketing Director Maurits Aalders vertelt welke impact dit heeft én hoe Ricoh hiermee omgaat. -
Werken vanaf nu met Ricoh en Avantage
Als Digital Services Company brengen wij organisaties vooruit. Samen met ICT-dienstverlener Avantage maken we werken vanaf nu mogelijk.
-
Klant centraal bij Ricoh
Bij onze salesorganisatie vormen wij ons naar de klant. We werken voortaan in multidisciplinaire teams. -
Specialistisch advies op maat van Ricoh
De markt verandert, dus wij ook. Onze sales collega’s passen zich aan de wensen van de klant aan. Hoe dat werkt?