Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Ricoh Insights

Laatste campagnes

  • Future of Work

    Future of Work

    Onderzoeken wat er nodig is om een organisatie te creëren die in tijden van verandering haar eigen lot kan bepalen.

  • Workforce United

    Workforce United

    Nieuw onderzoek van Ricoh, uitgevoerd door Coleman Parkes, analyseert of de mening en houding van verschillende generaties op de werkplek al dan niet naar elkaar toegegroeid zijn.

  • Designed for Tomorrow

    Designed for Tomorrow

    Nieuw onderzoek van Ricoh Europe, uitgevoerd door Coleman Parkes, analyseert in hoeverre Europese bedrijven hun toekomstige succes naar hun hand zetten.

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    Een nieuw onderzoek van Ricoh Europe, uitgevoerd door Coleman Parkes, inventariseert hoe mkb-leiders omgaan met innovatie en de noodzaak van ontwikkeling om te blijven bestaan.

  • Future of Print

    Future of Print

    In een nieuw onderzoek dat Coleman Parkes in opdracht van Ricoh Europe heeft uitgevoerd, blijkt hoe nieuwe en opkomende printtechnologieën sectoren opnieuw vormen en bedrijven nieuwe mogelijkheden bieden.

  • Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Censuswide onderzocht in opdracht van Ricoh Europe de uitdagingen en kansen bij het opzetten van een meer agile en flexibele werkomgeving.

  • Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Personeel slimmer en beter laten werken door middel van vernieuwende technologie is één van de belangrijkste uitdagingen voor bedrijven.

  • Triple R

    Triple R

    Analyse van elke fase van de relatie met de klant – Reach, Respond & Retain – hoe kunnen organisaties inspelen op de verwachtingen van klanten.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Het onderzoek 'Middle Child Syndrome', uitgevoerd door Coleman Parkes Research in opdracht van Ricoh, laat zien dat Europese middelgrote bedrijven jaarlijks potentieel 433 miljard Euro mislopen door barrières die hun groei belemmeren.

  • World of Change

    World of Change

    95% van de werknemers gelooft dat het veranderende landschap in 2017 voordelig is voor hun bedrijf.